Klantenservice
bestelproces headerbanner

Bestellen

Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat. Vervolgens leg je de keuze vast door deze in de winkelwagen te plaatsen. Indien een artikel is uitverkocht in een bepaalde maat, kun je deze niet meer selecteren in onze webshop. Je plaatst een artikel in de winkelwagen door op de artikelpagina te klikken op de knop “In winkelwagen”. Als je jouw aankoop direct wil afronden, ga je naar "Ga door naar de winkelwagen”.

Twijfel je over de maat? Op de volgende pagina kan je meer informatie terug lezen over de maatvoering:

Voor persoonlijk advies mag je natuurlijk ook contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Winkelwagen:

Hier kan je eventueel nog artikelen verwijderen en/of het aantal aanpassen. Ook krijg je in je winkelwagen de verwachtte levertijd te zien van je bestelling.

Ben je in het bezit van een kortingscode? Deze mag je invoeren in je winkelwagen, klik vervolgens op inwisselen. De korting zal nu automatisch worden berekend (kortingscode ’s zijn niet te gebruiken i.c.m. andere acties).

Eventuele cadeaubonnen en coupons mag je inwisselen op de ‘betalen’ pagina.

Gegevens:

Heb je al een account? Dan mag je hier inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Als je je in de winkel hebt ingeschreven en het de eerste keer is dat je online inlogt, doe je dit met je klantnummer en postcode. Hierna kun je gelijk een wachtwoord aanmaken zodat het de volgende keer nog gemakkelijker is om in te loggen.

Ben je nieuw bij OFM? Dan kan je jezelf desgewenst registeren! Zo kan je gelijk gebruik maken van ons spaarprogramma: De Pot!

Ook zonder registratie kan je een bestelling plaatsen.

Verzenden:

Onlyformen.nl werkt samen met DHL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor een groot gedeelte van onze artikelen geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. Voor de andere artikelen wordt een levertijd van enkele werkdagen gerekend. Wanneer je jouw pakket komt ophalen in één van onze winkels, dan duurt de verzending 1 á 5 werkdagen langer. Wanneer je na 7 dagen je pakket nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

De verzendkosten voor het bezorgen van je bestelling op een door jou gekozen afleveradres in Nederland of België bedragen €4,95. Je kan je bestelling ook gratis afhalen in één van onze winkels.

Moet jouw bestelling in België geleverd worden? Dan heeft DHL een dag extra nodig voor de bezorging.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag

Op de volgende pagina staat alles uitgelegd m.b.t. de bezorging:

Betalen

Nu kom je in de kassaomgeving terecht en kun je een betaalmethode selecteren. Indien de betaling is voldaan, krijg je een betalingsbevestiging in beeld en keer je automatisch terug naar de webshop. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per mail.

Ben je in het bezit van een (persoonlijke) coupon? Deze mag je inwisselen op deze pagina.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Op de volgende pagina staat alles uitgelegd over onze betalingsmogelijkheden

Op de volgende pagina staat alles uitgelegd over betalen met een cadeaubon

Op de volgende pagina staat alles uitgelegd over (persoonlijke) kortingen/coupons

klantenservice algemeen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag met betrekking tot OFM? Via onderstaande link vind je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bekijk veelgestelde vragen