Klantenservice
Medewerker Beek

Bij OFM. bepaal je zelf hoe je wilt betalen. Wij bieden een breed scala aan betaalmogelijkheden.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Veilig betalen:

OFM. hanteert de hoogste veiligheidsstandaarden om uw privacygevoelige informatie te beschermen. Deze informatie wordt in een extra beveiligde omgeving verwerkt en versleuteld verstuurd.

Betalingsmogelijkheden Nederland:

  • iDEAL

  • Mastercard / Visa

  • Flying Blue+

  • Riverty (alleen Nederland)

  • Bancontact (alleen België)

Het is bij OFM. alleen mogelijk om vanuit Nederland of België een bestelling te plaatsen!

Wil je een cadeaubon verzilveren? Klik dan hier.

iDEAL:

Als je kiest voor iDEAL word je direct naar de veilige omgeving van jouw eigen bank geleid. De betaling verloopt via onze betalingsprovider Adyen. Zij regelen de betalingen tussen verschillende banken. De beveiligde omgeving werkt zoals je gewend bent met internetbankieren.

Mastercard / Visa:

Dit is een betaalwijze waarmee je direct betaalt en waarbij de creditcardmaatschappij na een maand het bedrag bij je incasseert. Betalen met creditcard is bij ons volledig veilig, omdat wij dit uitbesteden aan een gespecialiseerde betalingsprovider (Adyen). Ook wordt bij iedere betaling een controle uitgevoerd op mogelijke fraude. Zo heb je geen zorgen achteraf.

Flying Blue+

Bij het selecteren van Flying Blue+ als betaalmethode word je naar het Flying Blue platform geleid, waar je dient in te loggen. Na het inloggen kun je kiezen of je wilt betalen met jouw Flying Blue Miles, in cash of een combinatie van Miles en cash. Voor het bedrag dat je met cash betaalt, spaar je meteen Miles. Na het succesvol afrekenen, word je weer naar onze webshop geleid en ontvang je een bevestiging per mail.

Neem bij vragen met betrekking tot jouw betaling in eerste instantie altijd contact met ons op.

Riverty:

Het is mogelijk om bij ons achteraf te betalen. Achteraf betalen gaat via Riverty. Wanneer je hebt gekozen voor deze optie, ontvang je je bestelling van Onlyformen.nl bij je thuis. Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht van Riverty per e-mail. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Als je tevreden bent met je bestelling, dan betaal je via de knop in deze e-mail. Wil je een deel of alles retourneren? Dan betaal je alleen voor het deel wat je houdt. Het is bij ons niet mogelijk om een artikel te ruilen (Let op: Ook niet in onze fysieke OFM. winkels).

Riverty voert voor onlyformen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Het is bij ons niet mogelijk om te kiezen voor betaling met Riverty wanneer je een afwijkend afleveradres opgeeft of het pakket wil afhalen in een winkel of bij een DHL-punt.

Je kunt bij vragen altijd contact met Riverty opnemen via 020-7230270. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Riverty website.

Waarom kan ik niet betalen met Riverty:

Als je niet kunt betalen met Riverty kan dit verschillende oorzaken hebben, wij leggen hieronder enkele voorbeelden uit.

  1. Het is bij een Riverty betaling vereist dat je factuur- en verzendadres op hetzelfde adres staan geregistreerd. Je kunt je pakket dus niet bij een DHL punt of winkel af laten leveren als je achteraf wilt betalen.

  2. Riverty maakt op basis van verschillende factoren een klantenprofiel aan. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met je leeftijd, woonplaats, persoonlijke informatie etc. Deze informatie wordt gebruikt om het bedrag te bepalen wat je af mag nemen bij Riverty. Dit kan dus verschillen per persoon.

    Als het bedrag van je bestelling te hoog is, kan het voorkomen dat je niet kunt betalen met Riverty. OFM. kan dit bedrag niet voor je verhogen. Hiervoor moet je contact opnemen met Riverty.

    Als je de eerste keer bestelt via Riverty, ligt je bestedingslimiet tussen de €75,- en de €300,-. Wanneer er al vaker besteld is, is de limiet €800,-.

  3. Als je te veel rekeningen open hebt staan bij Riverty, wordt deze betaalmogelijkheid uitgesloten.

Je betaalplicht ligt bij Riverty. Om deze reden raden wij je aan om bij problemen of vragen contact op te nemen met de klantenservice van Riverty via telefoonnummer 020-7230270.

Bancontact

Met Bancontact kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop afrekenen. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Je kan direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat je daarvoor software moet installeren of jezelf moet aanmelden.

Cadeaubon

De volgende cadeaubonnen worden in het betaalproces door OFM. geaccepteerd.

  • OFM. cadeaubon

  • Fashioncheque (alleen Nederland)

  • DE Cadeaukaart

  • Yourgift

  • VVV Cadeaukaart (VVV Cadeaubon is niet mogelijk)

Andere cadeaubonnen kan je niet direct bij ons verzilveren, wissel de kaart eerst digitaal om voor een OFM. Cadeaubon. Dit kan op de website waarvan jij de cadeaubon bezit.

klantenservice algemeen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag met betrekking tot OFM? Via onderstaande link vind je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bekijk veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een ander onderwerp?