Gepubliceerd door op https://www.onlyformenblog.nl/wp-content/uploads/2019/01/Klantenservice-Klein.jpg

Ontmoet onze klantenservice

Maak kennis met Sharon!

Klantenservice

We hebben er bijna allemaal wel een keer naar gebeld of gemaild: de klantenservice van Only for Men. Maar vaak weet je niet wie je te spreken krijgt. Wij bij Only for Men vinden het belangrijk dat je een gezicht ziet achter onze klantenservice. Daarom laten wij je kennismaken met Sharon, een van onze klantenservice medewerkers.

Sharon (links op de foto) werkt drie dagen in de week bij onze klantenservice. Daarnaast helpt ze als vrijwilliger bij een dierenasiel bij haar in de buurt en is ze druk met haar dochtertje. We vertellen je meer over wie Sharon is en wat zij bij de klantenservice doet!

Wie is Sharon?

Misschien ken je Sharon al. Nee, niet haar zelf, maar haar stem. Sharon is namelijk ‘de voice’ van Only for Men: ze heeft alle berichten ingesproken op de telefoon. Voordat Sharon bij onze klantenservice kwam werken, heeft ze verschillende soorten banen gehad. Ruim twaalf jaar lang werkte ze in de horeca bij meerdere restaurants en clubs. Daarna is ze bij de winkels van haar schoonmoeder gaan werken. In een kledingwinkel en een winkel voor alles wat vrouwen leuk vinden, van accessoires tot klein meubelen tot meer kleding, is Sharon storemanager geweest. Daarnaast hield ze zich bezig met de styling van de winkels en de etalages. Een paar jaar later besloot haar schoonmoeder de winkels te verkopen. Sharon had net een zwangerschap achter de rug en is toen op zoek gegaan naar een kantoorbaan. Het klantencontact wat ze had bij haar schoonmoederswinkel sloot goed aan met de klantenservice van Only for Men. En dus besloot Sharon om onze collega te worden.

Een dag bij de klantenservice

Maar wat gebeurt er precies op een dag bij de klantenservice? Vaak begint de dag met een overleg over de werkzaamheden die er zijn en eventuele problemen van klanten die opgelost moeten worden. Het team verdeelt dan de taken. Sharon begint met het papierwerk. “Dat vind ik heel leuk om te doen. Lekker m’n hoofd leeg maken en doorwerken. Daar houd ik wel van”, vertelt Sharon. Verder houdt ze zich bezig met het beantwoorden van de telefoon, mails en chats. “Om de klanten volledig te helpen heeft de klantenservice een aantal gegevens nodig om een terugkoppeling te vinden naar waar het gesprek met de klant over gaat. De klantenservice van Only for Men doet er alles aan om klanten tevreden te houden door naar de juiste oplossingen te zoeken en te bieden. Het zal niet altijd de oplossing zijn waar de klant op zit te wachten, maar we zullen altijd kijken wat we de klanten kunnen bieden om ze tevreden te houden.” vertelt Sharon.

De afterparty

De klantenservice van Only for Men heeft het druk met de vele vragen die elke dag binnenstromen: van modeadvies tot betaalwijze. “We krijgen vaak van de klant zijn lengte en gewicht door als ze willen weten welk item het beste bij hun zou passen. Dat is lastig te beantwoorden van achter de computer of telefoon. Maar ik krijg ook vaak leuke vragen binnen. Zo kun je bij ons kiezen voor de betaalwijze ‘afterpay’ (hierbij heb je tot uiterlijk twee weken na ontvangst van je bestelling de tijd om te betalen). Via de chat kreeg ik de vraag waar de afterparty was. Ik kon hier erg om lachen.”

Hans Kraay Jr.

Hans Kraay Jr. en Only for Men zijn al jaren een goed team. De keren dat Hans op tv komt, ringen vele telefoons bij onze klantenservice. “Ik zag Hans Kraay Jr. op televisie. Wat draagt hij?” Sharon vertelt dat de klantenservice er moeite mee heeft om die vraag te beantwoorden, omdat zij geen lijstje hebben wat hij per show draagt. “Hij vertelt ons niet van te voren of achteraf welke outfit hij draagt. Het zou ook voor hem lastig worden om dat elke keer door te geven.” Al met al doet de afdeling hun best om de vragen te beantwoorden en iedere klant te helpen waar ze kunnen.

Heb jij het al gehoord van de nieuwe pakken van Vitesse? Ook dit seizoen hebben we er weer voor gezorgd dat de gehele selectie er strak bij loopt!

Deel dit bericht:

Geef een reactie