Gepubliceerd door op https://www.onlyformenblog.nl/wp-content/uploads/2021/01/Cees-Only-for-Men-Veldhoven.jpg

Wij zijn fan van storemanager Cees En hoe hij ook tijdens lockdown met zijn klanten in contact blijft

Wij zijn fan van Cees van Only for Men Veldhoven

Onze geweldige collega’s en modefanaten zorgen ervoor dat bezoekers van de winkels binnen no-time echte fans van ons zijn. Ook storemanager en maatwerkspecialist Cees krijgt dit voor elkaar. Sinds vorig jaar is hij weer terug op zijn vertrouwde plek in Veldhoven – de kleinste Only for Men winkel. “In deze vervelende periode hou ik mijn team scherp en de winkel netjes. We kunnen niet wachten om na de lockdown onze klanten weer welkom te heten.”

Terug in het vertrouwde Veldhoven

Ruim 8 jaar geleden werd Cees zijn kledingwinkel overgenomen door Only for Men. “Wat mij betreft in die tijd een goede zet. We hadden een vergelijkbaar merkenpakket en het persoonlijk contact met klanten in de winkel was voor Only for Men heel belangrijk. Nu hebben we een breder aanbod, nog betere deals én uitgebreide marketing. Ik heb tussendoor drie jaar met veel plezier in Rosmalen gestaan, maar het doet ontzettend goed om het enthousiasme van vaste klanten te merken nu ik terug ben in Veldhoven. Dan durf ik wel te zeggen dat we fans hebben!”

“Ik heb met veel plezier in Rosmalen gestaan, maar het doet wel ontzettend goed om het enthousiasme van vaste klanten te merken nu ik terug ben in Veldhoven.”

“Onze taak is om ervoor te zorgen dat klanten terugkomen. Want een verkoop is natuurlijk pas echt gelukt als een klant een tweede keer bij je terugkomt. Wanneer mannen elkáár aansporen om naar de winkel te komen, is dat sterker dan welke reclamecampagne dan ook. Daar dragen wij aan bij, want niets is lekkerder dan op zaterdagmiddag met het team een drankje drinken nadat je een topdag gedraaid hebt. Hopelijk mag dat snel weer.”

Klanten missen in lockdown

Nu de winkels gesloten zijn, moeten we de gezelligheid van onze klanten even missen. We staan natuurlijk wel klaar voor personal shopping aan huis en als pakketpunt bij de ingang van de winkel. Cees zou liever gewoon weer open gaan, maar vind ook deze periode wel iets bijzonders hebben. “We merken dat klanten ons ook missen. Soms bellen ze naar de winkel of ze laten hun online bestellingen bij de winkel leveren. Bij het in- en uitgiftepunt kunnen we dan even kort bijpraten. Ook heb ik volgende week de eerste personal shopping afspraak aan huis. Deze aanstaande bruidegom gaat in maart trouwen en zat al met zijn handen in het haar. Gelukkig kunnen we hem op deze manier toch helpen om er een bijzondere dag van te maken.”

“Klanten bellen soms naar de winkel of laten hun online bestelling in de winkel leveren. Bij het in- en uitgiftepunt kunnen we dan even kort bijpraten.”

Fan van maatwerk

Dat Cees als maatwerkspecialist fan is van maatpakken, is natuurlijk geen verrassing. Als wij hem vragen wat er zo mooi is aan maatwerk: “Als je praat over beleving in de winkel, gaat een maatpak verder dan een hapje en drankje tijdens het shoppen. Het is de optimale beleving. Vanuit een klein voorbeeld van de stof, knopen en voering, bouw je een heel pak op. Vaak is een maatpak voor een bijzondere gebeurtenis zoals een bruiloft. Een klant die zijn pak samen met jou samenstelt, heeft op dat moment een absoluut vertrouwen in je. Als het bij het passen helemaal is zoals ze voor ogen hadden, dan heb je een klant voor het leven!”

Fan van plezier met klanten

Door de jaren heen werkt Cees met veel liefde in de winkel. Met mensen omgaan vindt hij tenslotte het leukste wat er is. Verschillende bijzondere evenementen en vaste klanten zorgden in die tijd altijd voor een grote glimlach op z’n gezicht. “Recent nog heb ik een heel speciaal maatpak mogen samenstellen met een klant. Ik mag er niet te veel over zeggen omdat dit voor zijn bruiloft is, maar ik weet zeker dat ik in mijn loopbaan nooit meer een vergelijkbaar pak maak.”

Mis jij Cees, Fokko en hun team ook zo? Maak dan bijvoorbeeld eens een afspraak voor de personal shopping service aan huis. Hierbij worden jouw wensen, favoriete merken en je maten telefonisch besproken. De modeadviseur brengt jouw potentiële outfits dan bij je langs.

Deel dit bericht: