Levering
Onlyformen.nl werkt samen met PostNL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 2 à 3 werkdagen. Je bestelling kan bij jouw thuis worden afgeleverd of op een ander adres (bijvoorbeeld je werk). Wij vragen per bestelling een bijdrage in de verzendkosten van € 2,95. Bestellingen kunnen ook kosteloos in onze winkels worden afgehaald. Retourneren en/of ruilen is gratis. Voor verzending naar Duitsland bedragen de verzendkosten € 4,95.
Ophalen in onze winkels
We bieden de mogelijkheid om je bestelling gratis af te halen in een van onze winkels. Nadat je besteld hebt, ontvang je per e-mail bericht wanneer je bestelling verzonden is naar de winkel. Jouw pakket wordt dan door ons intern transport naar de winkel vervoerd. Na 2 tot 5 werkdagen kun je het pakket afhalen. Voor het gratis verzenden van bestellingen die in winkels worden afgehaald geldt geen minimum aankoopbedrag.
Bezorging via PostNL
PostNL bezorgt je bestelling op het door jou opgegeven adres. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren afgeleverd of later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als je bij de 2e levering ook niet thuis bent, ontvang je een briefje in de brievenbus. Daarop staat bij welk Servicepunt van PostNL je het pakket kunt afhalen. Je hebt drie weken de tijd om het pakket op te halen anders wordt het pakket retour gestuurd naar Only for Men.
Ruilen & retourneren
Indien je niet tevreden bent over een besteld artikel, kun je deze binnen 30 dagen retourneren of ruilen. Hiervoor kan je terecht in onze winkels, waar onze modeadviseurs je graag verder helpen. Ook kan je gebruik maken van onze mogelijkheid om je pakket kosteloos retour te zenden via PostNL. Wanneer je je volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten voor de heenzending van ons terug.
Voeg altijd het ingevulde retourformulier bij je retourzending, of maak gebruik van het modelformulier.
Klik hier om het modelformulier te downloaden.
Voor de volledige retourvoorwaarden verwijzen we je naar onze klantenservice pagina over ruilen en retourneren.
Heb je nog vragen of zijn er nog bepaalde onduidelijkheden? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder.
Betalingsmogelijkheden
Bij Onlyformen.nl is het mogelijk om op verschillende manieren online te betalen. Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Hieronder vind je een toelichting op alle betaalmogelijkheden in onze webshop. Heb je vragen over een betaalmethode of is er een andere manier waarop je wilt betalen, neem dan gerust contact met ons op 0345 - 58 25 41.
iDEAL
85% van de Nederlanders die online een bestelling plaatst, betaalt inmiddels met iDEAL. Als je kiest voor iDEAL word je direct naar de veilige omgeving van jouw eigen bank geleidt. De betaling verloopt via onze betalingsprovider Ogone. Zij regelen de betalingen tussen verschillende banken. De beveiligde omgeving werkt zoals je gewend bent met internetbankieren. Het grootste voordeel van iDEAL is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Nadat deze melding bij ons is binnengekomen, gaan wij direct over tot levering van het product.
Creditcard Het is mogelijk om bij ons via creditcard te betalen (MasterCard / Visa). Dit is een betaalwijze waarmee je direct betaalt en waarbij de creditcardmaatschappij na een maand het bedrag bij je incasseert. Betalen met creditcard is bij ons volledig veilig, omdat wij dit uitbesteden aan een gespecialiseerde betalingsprovider. Ook wordt bij iedere betaling een controle uitgevoerd op mogelijke fraude. Zo heb je geen zorgen achteraf.
Afterpay AfterPay voert voor onlyformen.nl het volledige achteraf betaalproces uit.Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.
Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Het is bij ons niet mogelijk om te kiezen voor betaling met AfterPay wanneer je een afwijkend afleveradres opgeeft op het pakket wil afhalen in een winkel of bij een PostNL punt.
Voor de betaalmethode AfterPay wordt € 0,95 extra in rekening gebracht per transactie.
Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 0900 40 50 60 2. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Fashioncheque
Indien je in het bezit bent van een geldige Fashioncheque dan kun je deze verzilveren in onze winkels en webshop. Na het plaatsen van de online bestelling, kies je voor de betaalmethode Fashioncheque waarna je het Fashioncheque kaartnummer kunt invoeren. Mocht je saldo op jouw Fashioncheque onvoldoende zijn om de transactie te voltooien dan kun je de bijbetaling doen via een alternatieve betaalmethode zoals iDEAL of Creditcard.
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.