Locatie: OFM. Hoofkantoor in Geldermalsen
Onze Financiële afdeling is onmisbaar binnen de organisatie. Om deze reden zijn wij, voor op ons hoofdkantoor in Geldermalsen, op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker.
Als Administratief medewerker werk je direct samen met een ervaren team die de lat hoog heeft liggen bestaande uit drie collega’s. Je gaat aan de slag met verschillende administratieve werkzaamheden om het werk van jouw collega’s te verlichten. Denk hierbij aan alle in- en uitgaande correspondentie op de financiële afdeling. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor onze relaties. Het is dus van belang dat je makkelijk communiceert en klantgericht bent! Daarnaast ben je cijfermatig sterk en beheers je de Nederlandse taal goed én ben je een super leuke en gezellige collega!
De werkzaamheden:
Verwerken van inkoop- en kostenfacturen (controleren en boeken);
Boeken van bank- en kastransacties;
Archivering financiële bron-documenten;
Assisteren bij Ad hoc financieel/administratieve vragen vanuit de organisatie;
Behandelen van in- en uitgaande correspondentie;
Verantwoordelijk voor het crediteuren- en debiteurenbeheer;
Je rapporteert aan de Controller en ondersteunt waar nodig.
Je bent:
Minimaal 2 jaar werkzaam in een soortgelijke functie;
32 tot 38 uur beschikbaar;
Een positief ingestelde collega en denkt oplossingsgericht;
Een teamwerker, maar je kan ook zelfstandig aan het werk;
MBO geschoold in de richting van financiën en administratie of bedrijfseconomie;
Bekend met MS Office en in het bijzonder Excel;
Woonachtig in omgeving Geldermalsen.
Werken bij OFM.? Gewoon doen!
Een enthousiast team binnen een gezellig familiebedrijf.
Veel vrijheid en mogelijkheden voor eigen inbreng; jouw mening is belangrijk voor ons succes!
Een salaris afgestemd op jouw skills en ervaring.
Volledige reiskostenvergoeding.
Korting op de collectie!
We organiseren de leukste en gezelligste uitjes! Kom je ook?!
Wie zijn wij?
Van strak in het pak tot stoere jeans en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modespecialisten weten er alles van. We maken het mannen namelijk graag gemakkelijk om het beste in zichzelf en hun garderobe naar boven te halen. Dus vind je bij ons meer dan kleding, accessoires en lifestyle. Denk aan deals of toffe events.
In 2002 werd door oprichter Piet Feenstra de eerste winkel geopend in Reusel. Maar inmiddels zitten er een twintigtal winkels door heel Nederland en heeft zijn zoon Arthur het stokje overgenomen als eigenaar. Al zien we Piet nog geregeld op kantoor of in de winkels.
We investeren volop in onze mensen met trainingen en vinden ook een stukje sfeer, gezondheid en persoonlijkheid belangrijk. Dus organiseren we geregeld uitjes, sporten we samen en hebben we een fietsplan.
Maak deel uit van onze mooie en groeiende organisatie en solliciteer! Stuur je CV en motivatie naar: [email protected]. Heb je vragen? Ook dan kan je gerust contact opnemen met onze HR-afdeling via hetzelfde mailadres!
Door te reageren op deze vacature ga je ermee akkoord dat wij jouw gegevens één maand bewaren.