Klantenservice
Header banner levering

Wij streven er natuurlijk naar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor een groot deel van onze artikelen geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. Voor de andere artikelen wordt een levertijd van enkele werkdagen gerekend. Op onze website kan je per artikel de levertijd terugvinden. Ook in de winkelmand wordt de verwachte levertijd nogmaals getoond. Wil je meerdere artikelen bestellen, en hebben deze artikelen verschillende levertijden, dan geldt de langst getoonde levertijd. We versturen al je bestelde artikelen tegelijk, we versturen je bestelde artikelen dus niet in aparte verzendingen.

Het is bij OFM. alleen mogelijk om je bestelling naar een adres in Nederland of België te laten versturen.

Werkdagen: maandag t/m vrijdag

Ophalen in onze winkels:

We bieden de mogelijkheid om je bestelling gratis af te halen in een van onze OFM. winkels. Nadat je besteld hebt, ontvang je per e-mail bericht wanneer je bestelling verzonden is naar de winkel. Jouw bestelling wordt dan door ons intern transport naar de winkel vervoerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail wanneer je bestelling is aangekomen in de winkel. Voor het gratis verzenden van bestellingen die in winkels worden afgehaald geldt geen minimum aankoopbedrag.

De verzending naar één van onze OFM. winkels duurt ongeveer 1 á 5 werkdagen langer.

Je hebt twee weken de tijd om je bestelling bij een OFM. winkel op te halen. Hierna wordt het pakket retour gestuurd naar ons hoofdkantoor.

Wanneer je kiest voor ophalen in de winkel, is het niet mogelijk om je bestelling te betalen met Riverty.

Bezorging via DHL:

DHL levert van maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen. Je bestelling kan bij jou thuis worden afgeleverd of op een ander adres, bijvoorbeeld je werkadres (DHL heeft wel een extra werkdag nodig voor de levering op je werkadres). Zodra wij je bestelling hebben overgedragen aan DHL ontvang je ook de Track & Trace gegevens van het pakketje, zo kan je de bestelling ook online volgen.

Komt het bezorgmoment niet uit? Je kunt vanaf de dag voor bezorging het bezorgmoment en afleveradres wijzigen. Was je niet thuis om je bestelling aan te nemen? Dan laat de bezorger een bericht achter met een 'niet-thuis-code'. Maak met de bezorgcode op deze kaart een nieuwe afleverafspraak. Je kan dan ook kiezen voor levering bij de buren of bij een DHL Servicepoint.

De verzendkosten voor het bezorgen van je bestelling op een door jou gekozen afleveradres in Nederland of België bedragen €4,95. Je kan je bestelling ook gratis afhalen in één van onze winkels.

Moet jouw bestelling in België geleverd worden? Dan heeft DHL een dag extra nodig om het te bezorgen.

Je hebt één week de tijd om je bestelling bij een DHL Servicepoint op te halen. Hierna wordt het pakket retour gestuurd naar OFM.

Bestelling ophalen bij een DHL Servicepoint:

Je hoeft niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Je kunt je bestelling laten afleveren bij één van de 4.000 ophaalpunten van DHL. Je bepaalt zelf waar je bestelling wordt afgeleverd en wanneer je het komt ophalen. Er is altijd een DHL locatie bij jou in de buurt. Bekijk hier de DHL servicepoints.

Je hebt één week de tijd om je bestelling bij een DHL Servicepoint op te halen. Hierna wordt het pakket retour gestuurd naar OFM.

Wanneer je kiest voor ophalen bij een DHL Servicepoint, is het niet mogelijk om je bestelling te betalen met Riverty.

klantenservice algemeen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag met betrekking tot OFM? Via onderstaande link vind je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bekijk veelgestelde vragen