Werken bij ofm
Klantenservice herobanner

Locatie: Hoofdkantoor in Geldermalsen

Wil jij ervoor zorgen dat mannen gemakkelijk in één keer klaar zijn voor een belangrijke meeting, netwerkborrel of dé grote dag? Wanneer jij niets liever doet dan klanten verder helpen met hun vragen of opmerkingen over onze collectie of hun bestelling, dan zijn wij op zoek naar jou.

Wij willen graag per direct ons team uitbreiden met een enthousiaste collega!

Samen met je collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zowel via de telefoon als de live chat, social media en e-mail. Je brengt de behoefte van de klant in beeld en probeert zelfs de moeilijkste vraagstukken zo goed mogelijk op te lossen. Met jouw inlevingsvermogen, oplossingsgerichte instelling en klantvriendelijke houding stel je mensen op hun gemak en weet jij van iedere klant een OFM fan te maken!

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het administratief verwerken van de retourzendingen (webshop)

  • Productinformatie online toevoegen

  • Het informeren en adviseren van klanten over alle onderwerpen met betrekking tot de producten en activiteiten van OFM.;

  • Het correct beoordelen en klantvriendelijk behandelen van klantvragen via e-mail, telefoon, live chat en social media;

  • Contact onderhouden met de OFM. winkels en overige afdelingen voor de juiste afhandeling van klantvragen;

  • Het signaleren en voorkomen van problemen en meedenken in oplossingen;

  • Outbound bellen;

  • Het monitoren van – en reageren op – online klantbeoordelingen;

Je bent:

  • Minimaal MBO+ geschoold;

  • Sterk in communicatie. Je beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes, zowel in woord als geschrift.

  • Een teamspeler met een proactieve houding;

  • Klantgericht en hebt een groot empathisch vermogen;

  • Gestructureerd en hebt sterke organisatorische vaardigheden;

  • 16 uur per week beschikbaar op:

    • Maandag 08:30-17:00 uur

    • Vrijdag 08:30-17:00 uur

Werken bij OFM.? Je kan het aan!

  • Een enthousiast team binnen een gezellig familiebedrijf;

  • Veel vrijheid en mogelijkheden voor eigen inbreng. Jouw mening is belangrijk voor ons succes;

  • Een salaris afgestemd op jouw skills en ervaring;

  • Volledige reiskostenvergoeding

  • Een toeslag van 50% wanneer je op zondag werkt;

  • Korting op de collectie;

  • Je ontvangt een laptop en een mobiele telefoon, zodat je ook vanuit huis kan werken

  • We organiseren de leukste en gezelligste uitjes! Kom je ook?

  • Fruit op het werk

  • Lijkt het je leuk om met ons mee te sporten? Kom gezellig iedere maandag of dinsdag met ons sporten!

Wie zijn wij?

Van strak in het pak tot stoere jeans en sneakers. Wij hebben het allemaal in huis en onze modespecialisten weten er alles van. We maken het mannen namelijk graag gemakkelijk om het beste in zichzelf en hun garderobe naar boven te halen. Dus vind je bij ons meer dan kleding, accessoires en lifestyle. Denk aan deals of toffe events.

In 2002 werd door oprichter Piet Feenstra de eerste winkel geopend in Reusel. Maar inmiddels zitten er een twintigtal winkels door heel Nederland en heeft zijn zoon Arthur het stokje overgenomen als eigenaar. Al zien we Piet nog geregeld op kantoor of in de winkels.

We investeren volop in onze mensen met trainingen en vinden ook een stukje sfeer, gezondheid en persoonlijkheid belangrijk. Dus organiseren we geregeld uitjes, sporten we samen en hebben we een fietsplan.

Maak deel uit van onze mooie en groeiende organisatie en solliciteer! Heb je vragen? Neem dan gerust contact op met onze HR-afdeling. Ben je enthousiast geworden en wil je graag je skills kenbaar maken? Solliciteer dan door je CV en motivatie te mailen naar: [email protected] 

Een integriteit controle via het Waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Door te reageren op deze vacature ga je ermee akkoord dat wij jouw gegevens één maand bewaren.